הרב אביגדור חיות: "אנחנו רוצים הפקת לקחים, לא התפטרויות"

    אייל ראובן No Comments on הרב אביגדור חיות: "אנחנו רוצים הפקת לקחים, לא התפטרויות"

    האב השכול בשיחה עם "קול חי": "אם היו כשלים תבוא ותאמר מה הם. אנחנו לא מחפשים ראש של מישהו; אין דבר כזה להתאושש, אנחנו מנסים לחיות עם זה. מי שפותח את העיניים זוכה לראות את ידיו של הקב"ה"

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אביגדור חיות, ששיכל את בנו באסון במירון מתייחס הבוקר (שלישי) בראיון ל"קול חי", להתפטרותו של מפקד מחוז הצפון במשטרה. "קראתי בעיון רב את הודעת ההתפטרות של לביא. לא ישנתי יותר רגוע בגלל זה. שום דבר לא יחזיר את יקירינו. אני די בז להתפטרות הזאת כי העיתוי שלה מעורר תהיות. אם היו כשלים תבוא ותאמר מה הם. אנחנו לא מחפשים ראש של מישהו".

    לדבריו "יש לנו מטרה אחת ויחידה: לגרום שבאמת תהיה הילולא מכובדת ובטוחה כמו שצריך. להגיד שהייתה לו השנה סגירת מעגל לדעתי זו בושה. הקריסה השנה היא דווקא בגלל שהוא פיקד על זה שוב. שיגעון מוחלט לתת לאותו אדם לפקד על האירוע שוב אחרי אסון כזה".

    חיות הוסיף: "אני מתאר לעצמי שנראה עוד מצעד של התפטרויות. אבל לא זו המטרה שלנו. לנו לא יצא מזה כלום. מה שאנחנו רוצים זה הילולא תקינה ושהלקחים יופקו".

    הוא הדגיש: "נטילת אחריות זה להציף את הכשלים שהיו, לא רק להתפטר ולומר אני אחראי. אני יכול לקחת אחריות על הצונאמי ביפן ולהגיד שאני מתפטר מתפקידי כמלמד בחיידר".

    חיות סיפר: "אני מתמודד עם הפטירה של הילד ושל תלמיד ועם פוסט טראומה ממה שראיתי שם. אין דבר כזה להתאושש, אנחנו מנסים לחיות עם זה. מי שפותח את העיניים זוכה לראות את ידיו של הקב"ה".



    0 תגובות